מלאו פרטים וקבלו הצעת מחיר לסוכך זרועות לעסק שלכם ללא התחייבות!

צור קשר עם נציג 1800-700-702

סוכך זרועות לעסק

סוכך זרועות ידני או חשמלי הנו סוכך עשוי זרועות אל חלד דומה בצורתו החיצונית למניפה היוצרת כיסוי והגנה מקסימלית לכל שטח חשוף המיועד להצללה ומהווה כיום פתרון הצללה לבתי עסק רבים.

ניתן להזמין סוכך זרועות בכל מידה בגדלים שונים

במקרים שנדרש סוכך זרועות לבית עסק הדורש פתרון הצללה עבור מקום גדול במיוחד יהיה כדאי לפצל ליותר מסוכך אחד על מנת לפרוש מחסה על גבי כל המקום באופן יעיל ובטיחותי כמובן.

סוכך זרועות הנו סוכך נפוץ ביותר

סוכך זרועות לעסק נפוץ בקרב בתי עסק רבים ומשמש מאז ומתמיד לצורך פתרונות הצללה, בעלי חנויות מתחומים שונים מבקשים התקנת סוכך זרועות לחלון ויטרינה ,
סוכך זרועות לבית קפה למסעדה ועסקים נוספים, משמש לצורך הצללת מקום ישיבה במרחב חיצוני .

שילוט שם בית העסק על סוכך זרועות

שילוט שם בית העסק על סוכך זרועות ועל גבי סוככים בכלל הנו אמצעי פרסום יעיל המשמש עסקים רבים אשר זקוקים לפתרונות הצללה ובכך משיגים את שתי המטרות גם יחד.

המרכז הישראלי לסוככים מתמחה בתחום פתרונות הצללה וקירוי ניתן למצוא מבחר סוככי זרועות לכל בית עסק ולהזמין סוכך זרועות על פי מידות מותאמות אישית לצרכי המקום והלקוח.

כמו כן ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של בדים את סוג הכיסוי המתאים לאפיון וסגנון בית העסק עבורו מיועד הסוכך.

כיסוי הבד

ניתן לבחור מתוך מגוון סוגי בדים את הבד המתאים ביותר עבורכם סוגי הכיסויים הנם שמשונית pvc או בד דראלון איכותי.

חשוב לדעת !

כל בית עסק המבקש התקנת סוכך זרועות עליו לדאוג לקבל מוצר בטיחותי בעל תו תקן אירופאי מאחר ומדובר בסכנה לציבור בהנחה שלא הותקן ו/או עבר תהליך ייצור קפדני עם אחריות.
כמו כן על בעל בית העסק לגלות אחריות בשימוש הסוכך הנמצא בבעלותו תוך הצמדות להוראות השימוש שינתנו לו על ידי היצרן של הסוכך.סוכך זרועות ניתן לפתיחה וסגירה ידנית ו/או חשמלית בה עדיף להשתמש ואף לשדרג את המערכת באופן שהפעלתה תהיה קלה ונוחה יותר אך צריך לקחת בחשבון שזה מייקר את העלויות של סוכך זרועות עם מערכת כזו.

סוכך זרועות חשמלי

ניתן להוסיף התקנת מערכת חשמלית בסוכך ולקבל שליטה מלאה וקלה בפתיחת הסוכך וסגירתו על ידי לחיצת כפתור מותקן בקיר וגם באמצעות שלט.

בנוסף יש חיישן סגירה של הסוכך המופעל אוטומטית בזמן רוחות ומזג אוויר דומה ובכך מונע פגיעה בסוכך וסכנות אחרות מיותרות.

ישנה מערכת המזהה רעידות של הסוכך ופועלת אוטומטית בזמני רוח חזקה.

בין לקוחותינו:

Call Now Button
יצירת קשר
close slider

Skip to content