סוככי מסך - המרכז הישראלי לסככים

 סוכך מסך לבית

ייצור כל סוגי הסוככים

התקנות בכל חלקי הארץ

סוככי מסך

ייצור כל סוגי הסוככים

התקנות בכל חלקי הארץ

מלאו פרטים וקבלו הצעת מחיר לסוככי מסך ללא התחייבות!

צור קשר עם נציג 1800-700-702

סוכך מסך לבית

סוכך מסך לבית הפתרון האידאלי להצללה ולהפחתת חדירת קרני השמש. סוכך מסך לבית מיועד לחלונות ויטרינות במטבח, בסלון ובפינת האוכל.

מה הוא סוכך מסך לבית?

סוכך מסך הוא סוכך אנכי היורד מלמעלה לרצפה זווית הירידה של הסוכך הוא כ-180 מעלות את הסוכך ניתן להתקין מקדמת החלון או מצדי המבנה, סוכך מסך נועד להצללה ולהגנה מפני גשם כאחד.

ניתן להשתמש בסוכך זה בכל עונות השנה השימוש קל מהיר ונוח ומאפשר יצירת הפרדה מפני הסביבה ומעניק תחושה של פרטיות ואינטימיות.

ניתן להתקין סוכך מסך לבית בכל מקום שרק נרצה, ישנם סוככים המגיעים עם מסילות ומנגד גם כאלה שמיוצרים ללא מסילה, התקנת סוכך מסך משמשת כמאין קיר חוצץ בין המבנה וסביבתו ומאפשר יצירת חללים אינטימיים גם במקומות בהם אין קירות בטון.

ניתן להתקין סוכך מסך לפיצריות, בתי קפה, חנויות טוטו לוטו, ועסקים רבים נוספים המיועדים לתחום שטח ליצירת פרטיות.

קיימים  סוגים שונים של סוככי מסך לבית  והם אטיקו, ורנדה ומקסי זיפ, המותאמים במיוחד לחצרות בתים פרטיים ומרפסות וניתן לשלבם עם מגוון רחב של סוגי סוככים אשר נועדו להצללה באופן חזיתי כגון: סוככי חלון, סוככי זרועות ומרקיזות.

איפה אנחנו עובדים?

אשדוד, אשקלון, באר שבע, קרית גת, דימונה, נתיבות, שדרות, אופקים, ערד, קרית מלאכי.

הסוכך הנכון יכול להיות הפתרון המושלם בעבורכם, אז אלו שעדיין לא ניגשו ליועץ בתחום, מהרו, לקוחות לא יעמדו בחום זמן רב ויבקשו את שירותיכם.

האורחים שבאים אליכם לא ייהנו לשבת בחצר ביתכם תחת השמש המקרינה על עורם בשיא המרץ ואף אתם, לא תוכלו לצאת אף להוריד את הכביסה מהחבל ובוודאי שלא תהינו מישיבה בגינה, במרפסת או בבלקון של ביתכם, שהרי מה נעים יותר מלפטפט בחצר ולדבר עם אורח, שכן או בן משפחה, ואפילו סתם לשבת לבדכם עם קפה או תה, להקשיב לציוץ הציפורים על העצים.

לכן אל תחכו לרגע האחרון וכבר עכשיו תדאגו לעצמכם גם לקיץ הקרוב ואף גם לטווח הארוך.

שיהיה לכולנו קיץ נעים.

בין לקוחותינו:

Call Now Button
יצירת קשר
close slider

Skip to content